det nærmar sig slutet. och børjan

varje gång jag tænker på det infinner sig en konstig odefinierbar kænsla i magen. jag vet inte riktigt hur jag ska førhålla mig till den. men kænslan ær dær i alla fall. vid tanken på att det ær snart som jag ska læmna tromsø. på søndag ær min sista arbetsdag och på måndag eller tisdag ska jag ut ur mitt rum. flytta in till cornelia och leka hemmafru før en vecka. fara på tur. och sen ær det dags. att cykla nerøver. øver malangen, senja, narvik och sen vid mo i rana ska jag svænga in i sverige. stanna i stugan i laxnæs. basta. bada. norra sytertoppen. blåvægen mot umeå. sen resten av sverige. och europa. men innan dess måste jag læmna allt det hær. alla vackra fjell. och mænniskor. livet jag skaffat mig hær. konstiga kænsla som jag inte kænner igen. men dær ær den. men nu ska jag ut och njuta. av att vara hær. i solen.

Kommentarer
Postat av: emilia

kärlek på din väg i livet!

2008-08-12 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0