LillaSysteryster och Emilia

Bogsten 07:45
Ger ankungarna mat och så sätter vi oss i bilen
Lagom försenade som vanligt till mammas morgonmöte på jobbet...
Lovisa och jag packade under morgonen medans mor satt med kaffekoppen och såg på
Lite orolig erkännde hon
Lillasyster och jag bli avsläppta vid E4 påvfarten i Nyköping
08:40
Pirr Pirr
Svenska Akademien börjar 21:30 ungefär 50 mil söderut!
Miss Li börjar några timmar före....hoppas hoppas vi får liftar FLYT

och så klart!
kommer inte så många bilar
men efter 10-15min stannar en splirrans ny
som ska till MALMÖ såklart!

Vi rastar i Gränna och klockan 14:00 släpps vi av vid Malmö StadsBiblotek

Hursomhelst får vi springa till Miss Li ändå men det var det värt!!

Och Svenska Akademien Spelningen Var Helt Underbar
Med Massa Massa Galen Dans
Och Kärlek


Kommentarer
Postat av: ellen

åh nær jag kommer till malmø så måste vi ut och dansa!! har inte dansat sen vårt fjælldisko =(

2008-08-25 @ 14:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0