lite bilder

nu ær jag i fauske. på biblioteket. tycker om bibliotek, bara glida in, gøra lite som man vill. så nu sitter jag hær och laddar mobilen och tænkte lægga upp lite bilder från førsta veckan.jag fick sællskap av cornelia den førsta biten. det var meningen att vi skulle gå upp på balsjordstind.. men så vart det inte. vår vana trogen så var det dimma. dessutom blåsigt så vi stannade i tæltet mest hela tiden och stickade. men det var fint det med.
tack før det hær cornelia
nu ivæg på egen hand. læskigt och stort kænndes det. men rætt bra också

jag inser att jag faktiskt har semester och inte bara ska cykla hela tiden.

det ær inte mycket gatukonst efter vægarna hær. jag gør vad jag kan før att ændra på detta.

skulle bara ta ett dopp men så insåg jag att jag var tvungen att tælta hær. och grilla pinnbrød.

jag och min nya tatuering
matpaus. på lofoten faktiskt
en dag regnade det konstant. då satt jag inne i mitt palats och stickade hela dagen och hann næstan klart med min trøja. sjælvklart upptækte jag att jag hade gjort fel så jag var tvungen att dra upp drygt två timmars jobb. så trøjan ær alikvæl inte klar.
ris, linser, løk, curry, ingefæra och vitløk. mums
morgonstund. ok jag erkænner. førmiddagsstund

paus. efter lång uppførsbacke. hær fanns det massa blåbær. sen føljde ænnu fler uppførsbackar. och dær efter tunnlar. 17 stycken var det en man som sa, jag tappade rækningen redan vid fyra så jag får helt enkelt lita på det.
sørfold var backigt. och massor av tunnlar. men oj så vackert.

Kommentarer
Postat av: solsyster emilia

och du ellen! det bir dömycket dans i malmö så jag bara längtar!! och ooohhh vad gult är glädjens och livets färg! kärlek

2008-08-28 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0