Malmö-Bogsten

Det går så lätt
max 20 minuter egentligen tror jag det var tio... står jag ute vid M vid värnhem
blir lite trött i armen av att sträcka ut tummen

sydsvenskan bil med släpvagn med cyklar stannar
- stockholm? perfekt! jag med!
så var det alltså med den liften!!

Jag pratar plugg livet miljöproblem resor landsskapsarkitektur och event
får två askar med Pumas senaste parfym samplings

Sträckan Nyköping-Bogsten är betydligt knepigare
men det går...
...nästan

Pappa får komma å hämta de sista kilometrarna
vrålhungrig och inte en bil på vägen

På Bogsten blev det Bellapromenader kantareller tvmissbruk linspaj skogen läsa ätauppsig
I morgon ska jag och Natalie åka tumme ner till Malmö igen
Ska inviga henne i mitt liftliv malmö och äventyrandet
Looking forward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0