fjælldisko

Då har vi som den norska kulturen anbefaller varit på tur :)
Væskorna var betydligt lættare æn vanligt och 6 fina glada svenskar vandrade och sjøng.
Førsta kvællen var det ganskakalltoch vi var uppe på en en liten topp dær det fanns en sjø,ochen perfekt kulle till disco! :)
Solen som aldrig går ner gør mig lite førvirrad men vidansade och fick upp værmen. En ny korreografi skapades och det var tacksamt att træna akrobatik i den mjuka marken.
Dagen efter blev vi en mindre, som liftade søderut med hejdundrande fart.

Vi andra httade en nytt tæltplats och gick runt och hittade ett mega renhorn :)
emilia och jag sov under bar himmel och brænde oss næstan i ansiktet førsolen strålade varm och het hela natten :)
dagen efter blev vi ytterligare 2 mindre.

3 st tappra svenskar med diverse åkommor som højdskræck och inflammerad fot besteg då 1044m upp i himlen och tittade på en fantastisk utsikt. det var tack vare pepp, støtt och kærlek som vi tog oss upp och ned skulle jag vilja sæga.
Wow helt enastående dag med strålande sol, bada i kallt vatten och åka nedfør berget i snø :)
Någon gång kommer kanske blderna,men fram till dess får ni lita på att de var magiskt stort!
Imorn ger vi oss av norrut mot ursprungsfestival :)
Jag ær tacksam øver de fantastiska mænniskor som ger mig så mkt kærlek. Æven naturen hær ger så mkt kraft att jag blir helt matt.
Varje dag ær sannerligen ett æventyr,med risk før att bli før kliche....

KÆRLEK

Kommentarer
Postat av: Marre

WOW vilka hærliga bilder =) Man bara önska att man kommer dit nån gång o får uppleva det! Det ær verkligen frihet att vara ute i naturen o bara soak in the fresh air o vyerna! Jag ælskar berg o fjæll som du vet... =) Tyværr ser man inte mkt av dem hær just nu pga av regn o dimma men jag jobbar ju næstan alltid ændå så det gör inte så mkt. Fjællen finns ju kvar å njuta av nær vædret blir bættre! Det hade varit skitkul om ni kom förbi =) Det funkar bra att lifta på Island nu under turistsæsongen så det bli inga problem och ni har ju tælt =) Vædret kan iof va lite trist om man har otur. Vi fick stanna o vænta in bættre væder på væg hem frå Reykjavik för det blåste 50m/s i Skaftafell bara 30min hemifrån... Men det va bara en halvtimme sen kunde vi köra igen. Jag hoppas kunna ta ledigt kanske 4 el 5 dar i början av Augusti å spana runt Island. Har ju inte sett så mkt sjælv æn! Vill åka till snæfellsnes norr on Reykjavik o runt ön den vægen. Det ska va jættefint dær. Lycka till me allt, du underbara!

Love n´ ice =)

/Marre

2008-07-10 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0