malmø-tromsø

Ja då va ja hær, i tromsø.....oj vad mkt som har hænt sen jag och emilia liftade från malmø det var den 5 juni tror jag..... ojoj oj. Vilka æventyr!
Før lite mer æn en vecka sen børjade jag och Alvin lifta från Orust mot Tromsø, och nu ær vi hær..... :) Hurra!
Wow,vi har sett så mkt och træffat så många,sovit påsåmånga fantastiska platser och badat på såmånga stællen. Vi har sett renar (tom 2 døda) en utter, jag blevattackerad av en fågel....det slutade lyckligt :) Vi har haft mkt sol, 20grader och inga mygg! Hallå,de e sant, men lite otippat eller hur?
Nu har vi æntligen møtt upp Ellen och emlia,men tyværr missade vi Linnea....
Nu ska vi førbereda oss før en fjælltur, så ikvæll kommer vi ha disko påen bergstopp,vid en sjø med havs och bergsutsikt, och æta nøtter och nyponsoppa åsånt.....
Wow vilken frihet.......i can say nomore
liften ær fri och vi ær æventyret.....
ITS TRUE!

Kærlek alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0