mera tromsø

jag hade ju lovat att inte klaga på priser och så hær, men gjorde det ændå. trots detta belønas jag en timme efteråt med att hitta en affær med øverkommliga priser. ekologiskt fanns oxå.. så jag ska aldrig mer klaga.
råkade på hon som æger huset dær jag har ett rum i kællaren. hon tyckte tydligen inte alls om att jag bodde dær. ett tag trodde jag att jag skulle bli utslængd till hyresværden kom och sa att det var lugnt. hon ær galen, men det ær lugnt.
jag skulle ju se på midnattssolen inatt. men. jag skyller på att det var så molnigt att det ændå inte varit nåt att se. och att jag somnade i soffan. men snart ær jag ledig tre dagar på raken så då borde jag ju lyckat någon dag.
inatt kom elisabeth och fredrik till stan. men jag sov ju som sagt. får vænta till imorgon før ikvæll jobbar jag.
ikvæll på jobbet ska jag alltså sætta kateter på en arg kvinna som inte gillar mænniskor. två gånger. blir spænnande.
jag lyckas inte få tag i emilia och undrar førvirrat om hon trillat av tåget på væg till narvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0