GÖTEBORG-NYKÖPING(bogsten)-SÖDERKÖPiNG


♥det är har släppt nu
segheten att börja att räta ryggen  i en snabb rörelse ut med tummen i luften
segheten har släppt
då tog jag tåget gratis ti BORÅS
nationaldagens röda dag gör mig tvungen att fortsätta
utan fungerande bankomatkort
nu tänker jag allt i lifta
lifta är kärlek o gör mig större
JÖNKÖPING
silverbil två vuxnare en bebis som är så mycket
människan i pickupen på väg ti motorcykelträffen
generade matis i ronja ger mig kraft
MJÖLBY
o sen hela vägen ti nyköping i resturangstress pärlor till barnet
så en liten avslutningstur ti bettna
där emilia♥
hämtar

I'm lifting for a better wörld in löv
so I took the lifttumme to SÖDERKÖPING
later on
to student

tjuvåker på tåget som när jag var sjutton o skrattar när jag
dansar för bilisterna, HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0