Tankekraft

Sist jag liftade var när jag och Natalie skulle ta oss från Bettna dryga 50milen mot Malmö och skånska fält havet falafel och Rozitas trånga gästvänliga etta...
Grejen är att vi inte kom hela vägen!
och några dagar senar på kvällen kom jag på varför!
det blev nämligen stopp i Helsingborg och trots flera timmar på ett till synes utmärkt tumställe
...fick vi ta tåget till malmö
besegrade
eller inte!

Problemet låg helt enkelt i min inställning och mina tankar
obs den här teorin är flummig

Min första tanke med Helsingborg var inte nu åker vi bil sista biten
utan
tåget härifrån är ganska billigt om vi inte skulle tänkas få lift sista biten...
man får vad man ber om
i det här fallet tågresa

nåja tankekraft eller inte ALLT LÖSER SIG

Malmö har blåsigt härligt vackert väder
Att lifta fram och tillbaka till Köpenhamn bevisades igen är super lätt
och trevligt

Nu har jag börjat läsa läsa läsa läsaGenusvetenskap A
Kanske är det nästan vad jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0