Bogsten Malmo

bogsten malmo och aventyret fick antligen borja igen
och i malmo vantar alexandra
och varlden

traffar fina manniskor och lovar att gora sa nar en kvinna sager att jag kan namna henne i mina memoarer!
sa har kommer mina memoarer om mitt mote med henne!

det var utanfor jonkoing och forsta stora regndropparna borjade falla
jag stod langs vagen utanfor i ett industriomrade
hon plockar upp mig och regnet borjar

egentligen skulle hon inte sa langt
men det borjar regna helt galet och vi kunde knappt se ut
det aska och blixtra precis over oss och det var det varsta regnvadret jag sett!!!!
bilar stod stilla langs e4an for att det regna sa mycket!!!
hon korde en omvag pa tva tre mil for min skull och har med namner jag tacksamt henne i mina memoarer

tack alla vackra underbara manniskor
som gor den har varlden sa fin att leva i!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0