GRATTIS MALMÖ

Jag har varit med om det roligaste i mitt liv
eller det står högt på topp listan över roligaste sakerna allafall
mycket högt!

OIL-WRESTLING!!!

Tänk dig en fullpackad lokal
svettig pulserande dansande och framför allt jublande
no no no no no theres no limit
skitskön DJ
tre domare i svarta fotbollsstrumpor
och olja
massor med olja

för att inte tala om outfitsen på de tävlande!!
obeskrivbart

att brottas i olja är det roligaste jag har sett
för oljan är verkligen hal
ha ha ha ha hal hal ha ha

jag behövde inte brottas för att bli helt utpumpad på adrenalin
wow vov vov

Men det var i går
idag anlände jag till MALMÖ! GRATTIS
Möllefestivalen och en stor stor dinglande giraff
"det vackraste på hela festivalen"
och färg överallt och bus och sambatrummor
och svett svett på Tomboy Bodoni YEAH YEAH
Dansveckan tar aldrig slut helt underbart
att dansa ihjäl sig varje natt
och leva ut varje dag
grattis malmö vi är här
grattis världen

...och malmöfalafel såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0