GRATTIS MÖLLEVÅNGSFESTIVALEN

För att ni får ha oss dansandes vilt glatt busigt i ert Karnevalståg


allt jag gör är politik
allt alla gör
och jag vill visa vägen istället för att säga nej nej nej
visa hur det också går att leva
att det finns så många sätt

bara bröst bara kropp bara bara jag

det är inte alltid lätt
kommentarer, fotoanden o filmanden, krokben, tafs
men jag gör det för min skull
och för allas
allas skull

och all positiv respons får mig att förstå
att vi kunde ha varit många många fler
och en dag kommer vi vara det

det vet jag

en dag snart



Kommentarer
Postat av: emma

du härliga underbara! jag blir så varm i hjärtat när jag tittar på bilderna från festivalen, önskar jag hade varit med! tillsammans blir vi en orkan! kärlek du

2009-08-11 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0