jag har energi igen

jag har energi
hennafarg all over me
lyssnar pa svenska akademien som en riktig indier (pa laoud speak)
har antligen ett nytt icke virusdrabbat memory card till kameran
traffat varsta grymma feministkvinnorna
klappat kossor lange och karleksfullt och oh oh vad de gav mig energi
indierna sa att de fattade att jag var speciell nar kossorna sag mitt har for de kom till mig
de har sa ratt
alla ar speciella

sa mycket bra och annat daligt
de indiska deltagarna hatar homosexuella
70% av indiska man gar till prostituerade
120 kvinnor/manad dor i BAngalore pga deras man (fysisk och psykisk tortyr)

jag snurrar runt i allt i mina intepariktigtmennuklader
gor saker i smyg som Jessy inte tycker om som jag inte far som hon inte far veta
pratar med manniskor jag annu inte kanner tillexempel
da far jag nya vanner
som nar jag aker auto gratis for vi ar vanner eller som nar jag fick prova att mjolka en ko

snurr tjolahoppsan sa

jag skriver KARLEK i henna och kanner hur min kropp laser orden och hur allt vatten paverkas dar det forsar runt i mig

min tidsoptimism ar sa OPTIMISTISK mer an annars och nu maste jag rusa!

Alskar er alla valdigt valdigt mycket

Kommentarer
Postat av: Sara

vad underbart att höra att allt är bra just nu! Jag ärter sylt från "Al-qaida-livs" och kom 7a av 27 par på min o Oskars första danstävling igår! Är super stressad och uppe i varv och mår ganska bra ena stunden o kasst nästa.. men det är väl priset man betalar för att vara en människa med känslor... puss

2009-03-01 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0