kanslor

jag har sa manga kanslor i kroppen

sista dagen idag i vardfamiljen
en lillebror som kommer grata lange pa toaletten efter jag har gatt i morgon bitti
idag ar sista dagen
jag har langtat till den
men anda ar kanslorna blandade
indien ar ett tufft land och jag ar glad att aka till sverige

kanslor bubblar runt och och blandas ut av svett och varme och en
matthet som spridit sig i hela kroppen
jag har varit sjuk de sista dagarna
det blev ingen semester det blev dropp och medicin och injektioner och sjkhussal
ja jag vet att de gar till sjukhuset lite oftare har an vi gor dar men...
ja nu har jag legat i gron sjukhussal i indien ocksa
ocksa en erfarenhet

matforgiftning

pa lordag aker jag till Sverige!
och langtar till att fa dansa garnet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina Emilia!

Så fint att läsa, men jobbigt också. Var ska ni nu någonstans i sverige? Och bara som en upplysning så ska jag till tromsö nu i sommar igen och då är du självklart välkommen. Jag bor i mölndal och varje dag när jag cyklar till stan eller går till bussen så går jag förbi solen som målat på vägen här för en evighet sen. Det känns fint. och förresten, den i bergsjön lyser fortfarande upp folks hjärtan.

Kramar!

/Ellen

2009-04-04 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0