nu

nu ar jag kissnodig och svettig (som vanligt) och simmig i ogonen efter en lang dag

idag besokte gruppen ett indiskt fangelse
det var laskigt och intressant och det vi fick se var bra

arbete friskluft bramat aktiviteter telefoner permissioner skola biblotek mojligheter och tv forstass

allt forvantade jag mig inte att se och sag inte

isolering sovsalar highsecurityavdelningen

men vi traskade allafall runt bland de dryga 5000 mannen och skaka hand med nagra kvinnor

de sag ut som vem som helst forstass
men de flesta hade dodat nagon
nagon gang
kanske lange sen

hur som helst behovde ett livstidsstraff inte betyda livstid utan efter kanske atta ar kunde man bli fri for gott uppforande
eller allafall 15-20 ar...

men det var valdgt valdigt mycket bajs pa toaletten

Kommentarer
Postat av: emma

hej där fina tjejen! ja 8 mars-dansen var galen och du skulle ha varit med, saknade dig på bodonis dansgolv! Visst ska du få min adress, den är: c/o sandell, södra förstadsgatan 2, 21143 malmö! kärlek du

2009-03-17 @ 18:13:28
Postat av: emma

hej där fina tjejen! ja 8 mars-dansen var galen och du skulle ha varit med, saknade dig på bodonis dansgolv! Visst ska du få min adress, den är: c/o sandell, södra förstadsgatan 2, 21143 malmö! kärlek du

2009-03-20 @ 09:23:51
Postat av: Sara

Emilia min saknade! Tack för kortet! jag o Oskar har kört våra första två danstävlingar nu! ..på den försa kom vi 7:a av 27 par!!! ..på den andra kom vi 3:a av 31 par!! Pallplats o en superful liten pokal o allt!!! woohooo!! :D Imorgon kör vi vår tredje tävling..det kan gå hur som hellst.

Saknar dig min kära! ..Ät inget som rör sig,lita inte på män eller kvinnor i mustage och döda inga kor! Love till dig! /sara

2009-03-21 @ 18:23:42
Postat av: julia

Hej Emilia, hittade till din blogg via emmas. Bra att du sparar dina dreads vad dom än säger, det är starkt!

Namaste!

Julia (från fridhem...)

2009-03-23 @ 09:38:41
URL: http://www.ilke.se
Postat av: Anonym

för några veckor sedan låg det ett kort på min dörrmatta när jag kom hem. lyste verkligen upp min grå dag. Tack!!

Nu sitter jag på orkanen och skriver tenta! Det är härligt vårväder här idag och det jag vill bara ut i luften!

Hoppas allt är bra med dig!

Massa kramar o tankar/frida

2009-03-26 @ 10:51:52
Postat av: Anonym

för några veckor sedan låg det ett kort på min dörrmatta när jag kom hem. lyste verkligen upp min grå dag. Tack!!

Nu sitter jag på orkanen och skriver tenta! Det är härligt vårväder här idag och det jag vill bara ut i luften!

Hoppas allt är bra med dig!

Massa kramar o tankar/frida

2009-03-26 @ 10:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0